fbpx

2. týden

Podnikatelský plán

Čtenáři

Co by vás ještě mělo na úvod zajímat je, pro koho vlastně píšete.

Položili jste si už otázky:

Kdo je můj ideální čtenář? Kdo četl vaše texty a byl z nich nadšený, nebo jak si představujete, že bude ideální čtenář reagovat, až si přečte vaši knihu? - To vám pomůže lépe oslovit tu skupinu čtenářů, kterou by to mohlo zajímat. Sami víte, že nikdo nečte všechno, že lidé čtou čím dál méně, je víc autorů než čtenářů, musí se hledat způsob, jak je upozornit, že tady je nová kniha... Nejlépe, když na to budete mít nějaké spojence, nejlépe ty, kteří budou z vaší knihy nadšeni a udělají to i zadarmo nebo za tu knihu.

Kde se čtenáři vaší knihy pohybují (na sociálních sítích - na Facebooku, LinkedIn nebo Instagramu, čtou noviny nebo internetové magazíny, nebo si všimnou letáčku v obchodě, sledují televizi...)? - Tam pak namíříte svou reklamu.

Máte své betačtenáře? Ty, kteří si knihu přečtou ještě před jejím vytištěním a dají vám konstruktivní zpětnou vazbu? - Pokud je ještě nemáte, určitě si je najděte. Ne mezi příbuznými a kamarády, kteří vám řeknou Jo, dobrý. Nebo naopak si najdou něco ke zkritizování. 🙂

Pokud si odpovíte na otázky písemně, budete to mít připravené k lekci o propagaci.

Další téma je Plán k vydání vaší knihy, který najdete pod názvem Klíč k vaší knize.

Soubory ke stažení

Splněno 50 %