Vždycky jste toužili psát za peníze?

V kavárně, na chatě, doma, na pláži? 

E-book Pište za peníze jako profík!

Přehledná příručka copywritingu bez zbytečné omáčky

Co získáte?

  • Pište za peníze jako profík! I. část Teorie
    Elektronická kniha s přehledem základních pojmů týkajících se copywritingu - kdo je copywriter, s čím může firmě pomoci, základní texty, které potřebuje každá firma či značka. 60 stran nabitých informacemi bez zbytečné omáčky.
  • Pište za peníze jako profík! II. část Vlastní tvorba a publikace textů
    Druhá část je věnována tvorbě konkrétních typů textů - na web, slogany, PR články a zároveň jejich publikování. Výklad je doplněn úkoly. 40 stran
  • Pracovní sešit
    Pro snadné plnění úkolů je pro vás připraven pracovní sešit k vytištění.
  • Skutečná zadání a publikované texty
    Ukázky mých prací pro klienty a mé projekty

Dárky a bonusy zdarma

  • Efektivní komunikace s klienty - e-book v hodnotě 250 Kč
    Další e-book, v němž se dozvíte, jak komunikovat s klienty, co je persona, jak vytvářet a posílat newslettery...
  • 1 konzultace k textu podle zadání v hodnotě 300 Kč
    Máte u mě 1 konzultaci zdarma. Až vás bude něco zajímat, jednoduše mi napište mail, případně ukázku své práce.
  • Doživotní aktualizace
    Obor se rychle mění a vy budete mít vždy čerstvé informace. Vždy, když v e-booku něco přidám nebo změním, získáte automaticky novou verzi na svůj mail zdarma.
  • 7 dní garance vrácení peněz
    Pokud nebudete spokojeni, napište mi a já bez dalších otázek vrátím peníze. (Platí po dobu 7 dnů od zakoupení e-booku).

Kdo to napsal?

Alena Vorlíčková
Alena Vorlíčková
Lektorka copywritingu a kurzů tvůrčího psaní

Mgr. Alena Vorlíčková spolupracuje již několik let se známými firmami (Dobrý web, Economia, QC group ap.) v oblasti copywritingu a online marketingu. Je zároveň lektorkou copywritingu a tvůrčího psaní ve firemních i veřejných školeních.

Kdo to četl?

E-book je užitečný pro všechny, kteří to myslí s psaním vážně. Je velmi autentický a neklouže po povrchu. Je to vlastně ucelená učebnice copywritingu.

Ing. Alena Naďováwww.carokviti.cz

E-book je uceleným, systematickým a přehledným návodem, jak psát reklamní a prodejní texty, který je vhodný nejen pro uživatele začátečníky, ale je přínosem i pro ty, kteří se psaním už živí.

Ing. Jaroslava VečeřováUčitelka marketingu na gymnáziu

V ebooku je spousta kvalitních informací. Trošku jsem se bála té teorie.. ale přečetla jsem vše. Vše je srozumitelné a jasné. Pochopila jsem z ebooku, co všechno to obnáší. Myslím, že to pěkně navazuje na ebook zdarma (který jsem si před časem četla).

Mgr. Jana Pernicováwww.skolka-online.cz

Velice si vážím toho, že jsem měla možnost nahlédnout pod pokličku tvého copywriterského umu. A to i přes to, že se obě zabýváme stejným oborem (i když, pravda, z jiného úhlu pohledu). Čtenáři tvého e-booku si už nemusejí lámat hlavu s tím, jak „uvařit“ newsletter, PR článek, jak správně „namíchat“ úderný slogan a další „pokrmy“ pro danou cílovku. Po přečtení si budou jisti, jaké lákavé a účinné ingredience přidat do textů, aby je pak klienti s chutí „hltali“. A aby do nich neváhali investovat nějakou tu korunku. Protože dobře „uvařené“ texty jsou základem každého webu. To bude díky tobě vědět každý, kdo se do tvé copywriterské „kuchařky“ začte. A nejen to. Podle tvého pracovního sešitu si čtenáři „ukuchtí“ jen tak na zkoušku, co je libo. A s jistotou profíka pak už snáze vymyslí další a další texty, kterým klienti neodolají. Ostatně i já se těším, jak některé z tvých „receptů“ naservíruji (v různých variacích) svým klientům.

Mgr. Erika HanáčkováČeština pro všechny, www.erikahanackova.cz

Kolik to stojí?

0

Tato cena platí do Vánoc (24. 12. 2017)

Kontakt

Máte ještě nějaké otázky? Neváhejte mě kontaktovat, ráda vám pomůžu.

a.vorlickova@gmail.com