Píšete rádi a chcete si tím vydělávat nebo podpořit svoje podnikání?
Chcete psát texty, které budou prodávat? Líbilo by se vám pracovat na kreativních úkolech v nějaké firmě? Máte malé děti, chcete se jim věnovat, ale taky něco tvořit? Nebo toužíte cestovat do exotických zemí a při tom si vydělávat? A co kdybyste mohli pracovat každý den na jiném místě – v kanceláři, doma, v kavárně, na zahradě?
E-book
Pište za peníze jako profík!
Přehledná příručka copywritingu bez zbytečné omáčky
Co vám e-book přinese?
Informace
Copywriting jako na dlani s příklady a ukázkami z praxe
Čas
Díky e-booku rychle získáte nadhled a pustíte se do psaní za peníze.
Finanční úspora
Získáte čas a peníze - školení stojí mnohem víc. K e-booku se můžete kdykoli vracet.
Co získáte?
- Pište za peníze jako profík! I. část TeorieElektronická kniha s přehledem základních pojmů týkajících se copywritingu - kdo je copywriter, s čím může firmě pomoci, základní texty, které potřebuje každá firma či značka. 60 stran nabitých informacemi bez zbytečné omáčky. Psaný text v marketingu a jeho význam Proč je psaný text důležitý Jaký je význam textu na webu ve srovnání s jinými druhy médií Jak text ovlivňuje nás i nákupní chování spotřebitele na internetu Skvělý text nejúčinnější zbraní internetového podnikatele Internetový marketing – co to je a jak souvisí s prací textaře Copywriting a web copywriting Využití copywritingu Jak copywriter pracuje Co je cílová skupina Co v reklamě potřebují jednotlivé typy osobností Typologie zákazníků a čtenářů Potřeby zákazníků a příběhy o produktu Storytelling v marketingu – Příběhy táhnou Call to action (výzva k akci) Jak má CTA vypadat a co má obsahovat Unikátní prodejní nabídka / výhoda Copywriter a jeho práce Vymezení základních pojmů Psaní textu na web má svá pravidla a účel Zásady pro úspěšné psaní textů Kdo je copywriter V čem může firmě copywriter pomoci? Co musí copywriter vědět a znát hned od začátku Orientace čtenáře v textu Formátování textů a jejich čitelnost Druhy písma (fonty) a jejich využití Jednotlivé prvky textu a jejich grafické zvýraznění Jak psát článek na web Příprava textů dle zaměření daného online média Metody a postupy pro vylepšení a kontrolu textu před publikací Jak udržet čtenáře na webu Publikace textů, jejich online propagace Nástroje pro práci copywritera a jejich využití v praxi Korekce ve Wordu Jak a kde se vzdělávat Slovníček
- Pište za peníze jako profík! II. část Vlastní tvorba a publikace textůDruhá část je věnována tvorbě konkrétních typů textů - na web, slogany, PR články a zároveň jejich publikování. Výklad je doplněn úkoly. 40 stran
- Pracovní sešitPro snadné plnění úkolů je pro vás připraven pracovní sešit k vytištění.
- Skutečná zadání a publikované textyUkázky mých prací pro klienty a mé projekty
Dárky a bonusy zdarma
- Efektivní komunikace s klienty - e-book v hodnotě 250 KčDalší e-book, v němž se dozvíte, jak komunikovat s klienty, co je persona, jak vytvářet a posílat newslettery...
- Doživotní aktualizaceObor se rychle mění a vy budete mít vždy čerstvé informace. Vždy, když v e-booku něco přidám nebo změním, získáte automaticky novou verzi na svůj mail zdarma.
- 7 dní garance vrácení penězPokud nebudete spokojeni, napište mi a já bez dalších otázek vrátím peníze. (Platí po dobu 7 dnů od zakoupení e-booku).
Kdo to napsal?
Mgr. Alena Vorlíčková
Lektorka copywritingu a kurzů tvůrčího psaní
Mgr. Alena Vorlíčková se copywritingu věnuje již 9 let, spolupracovala nebo spolupracuje se známými firmami (Ataxo, Dobrý web, Economia, QC group ap.). Je zároveň lektorkou kurzů copywritingu a tvůrčího psaní ve firemních i veřejných školeních (eBrána,Zámecké návrší, PC-dir...)..
Kdo to četl?
E-book je užitečný pro všechny, kteří to myslí s psaním vážně. Je velmi autentický a neklouže po povrchu. Je to vlastně ucelená učebnice copywritingu.
Milá Alenko, zdravím Vás. Včera večer jsem dočetl oba Vaše e-booky. Jsou přínosné, s řadou nových informací. Zbývá udělat si praktická cvičení. Nových, nebo spíše nově pojatých, a připomenutí hodných věcí zmiňujete dost. Např. jak si udržet čtenáře, dále pro mne důležité zmínky o produktových stránkách a microsites. Ve druhé části pak již zmíněná praktická cvičení, která si napasuji na svou problematiku.
E-book je uceleným, systematickým a přehledným návodem, jak psát reklamní a prodejní texty, který je vhodný nejen pro uživatele začátečníky, ale je přínosem i pro ty, kteří se psaním už živí.
V ebooku je spousta kvalitních informací. Trošku jsem se bála té teorie.. ale přečetla jsem vše. Vše je srozumitelné a jasné. Pochopila jsem z ebooku, co všechno to obnáší. Myslím, že to pěkně navazuje na ebook zdarma (který jsem si před časem četla).
Velice si vážím toho, že jsem měla možnost nahlédnout pod pokličku tvého copywriterského umu. A to i přes to, že se obě zabýváme stejným oborem (i když, pravda, z jiného úhlu pohledu). Čtenáři tvého e-booku si už nemusejí lámat hlavu s tím, jak „uvařit“ newsletter, PR článek, jak správně „namíchat“ úderný slogan a další „pokrmy“ pro danou cílovku. Po přečtení si budou jisti, jaké lákavé a účinné ingredience přidat do textů, aby je pak klienti s chutí „hltali“. A aby do nich neváhali investovat nějakou tu korunku. Protože dobře „uvařené“ texty jsou základem každého webu. To bude díky tobě vědět každý, kdo se do tvé copywriterské „kuchařky“ začte. A nejen to. Podle tvého pracovního sešitu si čtenáři „ukuchtí“ jen tak na zkoušku, co je libo. A s jistotou profíka pak už snáze vymyslí další a další texty, kterým klienti neodolají. Ostatně i já se těším, jak některé z tvých „receptů“ naservíruji (v různých variacích) svým klientům.
Kolik to stojí?
0
Kč
Investice do e-booku se vám vrátí s napsáním prvních 2-3 článků.
Kontakt
Máte ještě nějaké otázky? Neváhejte mě kontaktovat, ráda vám pomůžu.
a.vorlickova@gmail.com