fbpx

Píšete rádi a chcete si tím vydělávat nebo podpořit svoje podnikání?

Chcete psát texty, které budou prodávat? Líbilo by se vám pracovat na kreativních úkolech v nějaké firmě? Máte malé děti, chcete se jim věnovat, ale taky něco tvořit? Nebo toužíte cestovat do exotických zemí a při tom si vydělávat? A co kdybyste mohli pracovat každý den na jiném místě – v kanceláři, doma, v kavárně, na zahradě? 

E-book

Pište za peníze jako profík!

Přehledná příručka copywritingu bez zbytečné omáčky

Co vám e-book přinese?

Informace

Copywriting jako na dlani s příklady a ukázkami z praxe

Čas

Díky e-booku rychle získáte nadhled a pustíte se do psaní za peníze.

Finanční úspora

Získáte čas a peníze - školení stojí mnohem víc. K e-booku se můžete kdykoli vracet.

Co získáte?

  • Pište za peníze jako profík! I. část Teorie
    Elektronická kniha s přehledem základních pojmů týkajících se copywritingu - kdo je copywriter, s čím může firmě pomoci, základní texty, které potřebuje každá firma či značka. 60 stran nabitých informacemi bez zbytečné omáčky. Psaný text v marketingu a jeho význam Proč je psaný text důležitý Jaký je význam textu na webu ve srovnání s jinými druhy médií Jak text ovlivňuje nás i nákupní chování spotřebitele na internetu Skvělý text nejúčinnější zbraní internetového podnikatele Internetový marketing – co to je a jak souvisí s prací textaře Copywriting a web copywriting Využití copywritingu Jak copywriter pracuje Co je cílová skupina Co v reklamě potřebují jednotlivé typy osobností Typologie zákazníků a čtenářů Potřeby zákazníků a příběhy o produktu Storytelling v marketingu – Příběhy táhnou Call to action (výzva k akci) Jak má CTA vypadat a co má obsahovat Unikátní prodejní nabídka / výhoda Copywriter a jeho práce Vymezení základních pojmů Psaní textu na web má svá pravidla a účel Zásady pro úspěšné psaní textů Kdo je copywriter V čem může firmě copywriter pomoci? Co musí copywriter vědět a znát hned od začátku Orientace čtenáře v textu Formátování textů a jejich čitelnost Druhy písma (fonty) a jejich využití Jednotlivé prvky textu a jejich grafické zvýraznění Jak psát článek na web Příprava textů dle zaměření daného online média Metody a postupy pro vylepšení a kontrolu textu před publikací Jak udržet čtenáře na webu Publikace textů, jejich online propagace Nástroje pro práci copywritera a jejich využití v praxi Korekce ve Wordu Jak a kde se vzdělávat Slovníček
  • Pište za peníze jako profík! II. část Vlastní tvorba a publikace textů
    Druhá část je věnována tvorbě konkrétních typů textů - na web, slogany, PR články a zároveň jejich publikování. Výklad je doplněn úkoly. 40 stran
  • Pracovní sešit
    Pro snadné plnění úkolů je pro vás připraven pracovní sešit k vytištění.
  • Skutečná zadání a publikované texty
    Ukázky mých prací pro klienty a mé projekty

Dárky a bonusy zdarma

  • Efektivní komunikace s klienty - e-book v hodnotě 250 Kč
    Další e-book, v němž se dozvíte, jak komunikovat s klienty, co je persona, jak vytvářet a posílat newslettery...
  • Doživotní aktualizace
    Obor se rychle mění a vy budete mít vždy čerstvé informace. Vždy, když v e-booku něco přidám nebo změním, získáte automaticky novou verzi na svůj mail zdarma.
  • 7 dní garance vrácení peněz
    Pokud nebudete spokojeni, napište mi a já bez dalších otázek vrátím peníze. (Platí po dobu 7 dnů od zakoupení e-booku).

Kdo to napsal?

Mgr. Alena Vorlíčková

Lektorka copywritingu a kurzů tvůrčího psaní
Mgr. Alena Vorlíčková se copywritingu věnuje již 9 let, spolupracovala nebo spolupracuje se známými firmami (Ataxo, Dobrý web, Economia, QC group ap.). Je zároveň lektorkou kurzů copywritingu a tvůrčího psaní ve firemních i veřejných školeních (eBrána,Zámecké návrší, PC-dir...)..

Kdo to četl?

E-book je užitečný pro všechny, kteří to myslí s psaním vážně. Je velmi autentický a neklouže po povrchu. Je to vlastně ucelená učebnice copywritingu.
Ing. Alena Naďováwww.carokviti.cz
Milá Alenko, zdravím Vás. Včera večer jsem dočetl oba Vaše e-booky. Jsou přínosné, s řadou nových informací. Zbývá udělat si praktická cvičení. Nových, nebo spíše nově pojatých, a připomenutí hodných věcí zmiňujete dost. Např. jak si udržet čtenáře, dále pro mne důležité zmínky o produktových stránkách a microsites. Ve druhé části pak již zmíněná praktická cvičení, která si napasuji na svou problematiku.
Ing. Jan Markovič
E-book je uceleným, systematickým a přehledným návodem, jak psát reklamní a prodejní texty, který je vhodný nejen pro uživatele začátečníky, ale je přínosem i pro ty, kteří se psaním už živí.
Ing. Jaroslava VečeřováUčitelka marketingu na gymnáziu
V ebooku je spousta kvalitních informací. Trošku jsem se bála té teorie.. ale přečetla jsem vše. Vše je srozumitelné a jasné. Pochopila jsem z ebooku, co všechno to obnáší. Myslím, že to pěkně navazuje na ebook zdarma (který jsem si před časem četla).
Mgr. Jana Pernicováwww.skolka-online.cz
Velice si vážím toho, že jsem měla možnost nahlédnout pod pokličku tvého copywriterského umu. A to i přes to, že se obě zabýváme stejným oborem (i když, pravda, z jiného úhlu pohledu). Čtenáři tvého e-booku si už nemusejí lámat hlavu s tím, jak „uvařit“ newsletter, PR článek, jak správně „namíchat“ úderný slogan a další „pokrmy“ pro danou cílovku. Po přečtení si budou jisti, jaké lákavé a účinné ingredience přidat do textů, aby je pak klienti s chutí „hltali“. A aby do nich neváhali investovat nějakou tu korunku. Protože dobře „uvařené“ texty jsou základem každého webu. To bude díky tobě vědět každý, kdo se do tvé copywriterské „kuchařky“ začte. A nejen to. Podle tvého pracovního sešitu si čtenáři „ukuchtí“ jen tak na zkoušku, co je libo. A s jistotou profíka pak už snáze vymyslí další a další texty, kterým klienti neodolají. Ostatně i já se těším, jak některé z tvých „receptů“ naservíruji (v různých variacích) svým klientům.
Mgr. Erika HanáčkováČeština pro všechny, www.erikahanackova.cz

Kolik to stojí?

0

Investice do e-booku se vám vrátí s napsáním prvních 2-3 článků.

Kontakt

Máte ještě nějaké otázky? Neváhejte mě kontaktovat, ráda vám pomůžu.

a.vorlickova@gmail.com